אוניברסיטאות מקוון וכותרות? לאתר הנכון עבורך

השלב הראשון לאתר האוניברסיטה באינטרנט הוא הזכות להחליט באיזו מידה ברצונך. האם תואר או ללימודי תואר? האם אתם מעוניינים בתוכנית אישורים ללימודים הקשורים לעבודה? אם תחזור לבית הספר כדי לעבוד, כדאי לך לקבל מידע מן המעסיק שלך על-ידי החלטה זו. רשימת מטרות בטווח הקצר והארוך הקריירה יסייע לך להחליט באיזו מידה יסייע לך להשיג את המטרות שלך טוב יותר. לאחר החלטת במז'ור, באפשרותך להתחיל עם המחקר של בתי ספר שונים. דרישות הקבלה לתכנית. לכל אוניברסיטה יש ערכת משלו לתקנות. כל בתי הספר יהיה ברצונך לראות ותמלילים בתיכון או באוניברסיטה. כמה לשאול גם את תוצאות הבדיקה.

ודא כי באפשרותך לעמוד בדרישות הקבלה המינימלי לפני החלת. קומפילציה של התיעוד לפני שתתחיל את תהליך היישום לחסוך זמן מאוחר יותר. תוכניות החינוך של המרחק יש צרכים שונים בקמפוס. יש לדרוש כי תגיע בקמפוס מספר פעמים כל סמסטר, ואחרות מאפשרות לך להשלים את התוכנית כולה בבית. התוכניות המוצעות לחלוטין באינטרנט הם קשה יותר למצוא, לפי מידת שאתה מחפש.

ודא כי באפשרותך לבצע לתאריך קבוע על-ידי האוניברסיטה. תוכנית הדורשת לנסוע על הקמפוס של אחד או יותר פעמים להיות במרחק נסיעה מן הבית. לגלות אם הספר ישתתף התאית למטפל/ת מומחה. הסמכה למומחות העניינים רק כאשר אתה זקוק סיוע כספי או תוכנית להעברת לעבאס כי הקבלה באוניברסיטה אחרת. כמה מקבלים לעבאס לבתי ספר אשר מומחה ברמה אזורית, אך ואחרים לא. עיין בית הספר השתתפו יותר מאשר להבטיח הקרדיטים יעביר. אם אתה מקבל כותרת המלא של הספר אותו, ייתכן הסמכה למומחות אינו חשוב. אחר זמן הסמכה למומחות באפשרותך להשתמש הוא אם אתה השלמת תואר מחייב רשיון המדינה. מעלות ההנקה, עבודה סוציאלית, חינוך דורשים רשיון. בדוק עם המדינה שלך כדי לוודא כי יקבל את דרגת רישוי. מדינות מסוימות אינן מאפשרות בתי ספר לא מזוהה על-ידי מחלקת האמריקנית של החינוך.UU… בדוק עם הספר שלך, המדינה או מחלקת החינוך כדי לגלות אם האוניברסיטה מזוהה. אם יש לך נקודות זכות להעברה אחרת, ודא כי האוניברסיטה מקוון שאתה שוקל יקבל נקודות זכות שלהם. הרקורד האקדמי שלו ששלחת חינוכי עבור סדרי כדי לסקור. כל הגבלה של הספר יש להעברת נקודות זכות. רוב בתי הספר לא יקבל יותר מ-50% של דרישות תואר של העברת אשראי. יש מגבלה של זמן אתה יכול להעביר קרדיטים, בדרך כלל של עשר שנים. שאל אם האוניברסיטה מציעה אשראי עבור ניסיון עבודה או חיים. אם יש לך ניסיון רב בעולם העסקים, כמה בתי ספר ייתן כמה יוצרים במכללה זו. ייתכן שתידרש להציג תיעוד החוויה או לתת סקירה. דרישות ואת מספר יוצרים הציע משתנה בהתאם בית הספר, לכן הקפד שלבקש. אלה יוצרים להפחית את כמות הזמן אתה צריך להשקיע בבית הספר יכולים לסייע לקבל תואר שלך מהר יותר. קייטי רובינס הוא הבעלים של degreeclick.com, משאב האינטרנט בו הוא מפרסם בקביעות מאמרים אינפורמטיביים על חינוך מקוון. כמה מן הנושאים המכוסים כוללים,


Posted in חדשות and tagged by with comments disabled.