איך להיות עשיר

בתמורה צר אופקים הנוף – שטחה של ידע ספציפי, הון גדול, מוצלח אנשים אמיצים. פעילות Exchange כבר זמן רב לרשות העם. שערי ברוסיה החלו לעסוק חברות גדולות, דג רקק בצורה של משקיעים פרטיים, זה לא היה הכרחי. סוחרים פרטיים קיצצו התרומות מופקע, קשיים טכניים בערבות החברה. אבל הזמנים השתנו ודמוקרטיה בהדרגה חודרת לתוך המגזר מוקדם יותר נגיש כמעט לאדם הרגיל. Fable איך להחליף הון עצום עשה, לגרום אינטרס חזק בעסק הזה.

Mankost פעילות חילופי דומה הציפייה הלאומית של נס. קשה למצוא אדם שלא הייתי רוצה להיות עשיר – למעשה על חילופי מסתובב הרבה כסף. אני רוצה לנסות, אבל איך? בכיתה Corporation «Intway World Corporation» לפקח על המשתנה במהירות תמונות יפות, אשר עולות במהירות מספר בלתי נתפס. עם התמונות בחינה מדוקדקת יותר שולחנות מלאי, ודמויות – התנועה של מניות. למתבונן מן הצד – מחזה מרתק, במיוחד בזמן אמת ומכר קנו מניות של חברות בינלאומיות שונות.

הפתעה מקורית היא העובדה כי הצגים יושבים מול אנשים רגילים – לא כרישים מניות בוגרי בתי הספר העסקי. "המיתוס הגדול ביותר שיש לו להפריך "- אומר ראש מחלקת Exchange IG Derbenko -" היא האמונה על העבודה בבורסה לשחק סופר מקצוענים. אם אתה רוצה, והכשרה זמין לכל אחד. חליפין – תחרות מתמדת. אם ספורט – תחרות על גבול יכולת האדם, שוק – תחרות מיומנויות, ידע ואינטואיציה. השוק לא לסלוח הדיוט, שוק -. המורה היקר ביותר " באותה הבורסה לא חזרה. בכל פעם חדש , שילוב הנולד ויצירתיות …. בהתאם למורכבות של תפיסה וביצוע האדם – קשה לחשוב על משהו אוניברסלי יותר בשוק. משקיע פרטי – קהל רב מיליון מי שרוצה להרוויח. בכל האנשים בעולם רגילים קנייה ומכירה בבורסה, מניות של חברות שהם אוהבים, הם בעלי עניין או עשוי להיחשב להיות אמין. פעילות שערי משול למידה מזרחי – נוכחות של המורה מבטיח התלמידים תפיסה דיוק נכונה בקבלת החלטות. Intway World Corporation מציע דרך פשוטה ובמחיר סביר של פעילויות חילופי ההוראה. כמו כן, וזה המרכיב החשוב ביותר, החברה מציעה הבורסה שלה הפלטפורמה לא רק ללמד אלא גם בזמן אמת מסופי חילופי ארה"ב, בעתיד הקרוב, ורוסיה. במוסקבה וסנט פטרסבורג, פועלות כיתות הדרכה. מורים לעזוב את החברה בערים אחרות עם תוכנית השבוע, מבוסס על מערכת של השתקעות מוחלטת. שותפים (מאז החליטה החברה להגדיר שיתוף פעולה) ללמוד כל מיני פעילויות החליפין על העברת הכספים שלו בנאמנות קודם כל פעולות של קניה ומכירה של ניירות ערך בזמן אמת 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. מעורב קורסים סטודנטים, סבתות. שבוע לאחר מכן, הם עצמם כבר נסחרת בבורסה החל עם כמויות קטנות. מאזן תיאוריה בפועל מקלה ללמוד את היסודות של פעילות שוק המניות, אם תרצה – professionalizirovatsya. Intway מציעה מרובת רמות תוכנית אימונים. כל אחד יכול לבחור את אחד כי זה יותר נגיש ובמחיר סביר, ועל הזדמנויות. שערי יכולים וצריכים (ובעולם) להפוך למציאות עבור אנשים רבים, הן את ההכנסות העיקרי נוספות. למרבה הצער, מעט מאוד אנשים יודעים על העבודה בבורסה, ועל ההזדמנות לעבוד על זה. אבל ללמוד איך להתעשר על ידי Intway World Corporation זמין לכולם.


Posted in חדשות and tagged by with comments disabled.