אני חושב, משמע אני קיים: הכוח של המחשבות שלך

הביטוי המפורסם הזה מקורו הקוגיטו לכן הסכום המיוחס רנה דקארט. משעשעת, רבים לקחת את זה חושב הראשון, אז אין. פשוטו כמשמעו מתורגם, יהיה לחשוב אז existoa. Luegoa יכול להיות מופעל ולאחר מכן, בהתאם להקשר. ובכן, אחרי הבהרה רול, הלאה עד לנקודה של מאמר זה היא כי המחשבות שלך אתה כמעט. זו אינה גליל פילוסופי; זה מציאות.

במיוחד בסוגיות מופשטות, אנשים הם מה שאתה חושב. יש סמן אוהד, אומר, ב ריאל מדריד (כדורגל). האדם המדובר אומר כי זה הוא קנאי, חושב כי הוא קנאי, לכן, הוא קנאי. אותו הדבר ניתן להחיל על אלפי דברים נוספים. מעל לכל, אליך.

ÿPiensas שאתה לא יכול ללמוד לנגן בגיטרה? לבטח אף פעם לא תוכל. ÿPiensas זה תוכלו ללמוד אנגלית? בוודאי תלמד . דברי לתת כל מה זה כי אתה חושב שאתה יכול לעשות זאת, בדרך זו או אחרת. כאשר אתה חושב ולהתמקד על משהו תמיד למצוא דרכים חדשות לראות את זה. לחדרי היל מוזכר כי כדי להיות מצליח, אדם נאלצו ליצור אובססיה כדי להשיג את המטרה שלך. ÿNo הוא זה לחשוב על אותו הדבר כל הזמן? לעשות כך, העולם קורה Ÿporque. הוא חושב על דברים לא רוצים? למי יש כסף, הוא מבלה לחשוב על הדבר המסכן, חובות, על הבעיות שלהם, בכל דבר. אתה לא יכול לקבל עקב חוסר כסף. על איזה כפתור מבלה הכלה לחשוב על הדבר היחיד הוא, לעולם לא תוכל לאחזר בזה כבר לעולם לא יכול להיות מאושר. ÿEn אתה חושב? ÿEn הבעיות שלך וכמו אחרים יש הצלחה ואתה לא? ÿO, מה אתה יכול ולא רוצה להשיג? בסופו של דבר, אתה הופך? מה אתה חושב. הקסם של זה היא, כי מי יכול לשלוט במחשבות שלך שאתה ת א. אתה יכול לשלוט על עצמך בדברים רבים, אך אתה מחליט מה לעשות אתה חושב ו ? למה. כדי לשנות את הגישה שלך, אתה רק צריך לשנות את המחשבות שלך. כל הדברים שהם אומרים משפטים חיוביים אני חוזר ומדבר במונחים חיוביים עובד כי זה מעבר רק לחזור כמו תוכי: בסופו של דבר, אתה מתחיל לחשוב כך. אתה רק שולטים החשיבה שלכם אז להפסיק לחשוב על כל הדברים הרעים שיש, חושב כמה טוב אתה יכול לקבל. כמו הרבה דברים, זה דורש מאמץ (במיוחד כאשר יש לך זמן לחשוב בצורה לא נכונה), אבל זה שווה. בפעם הבאה שאתה חושב הרע זה הכל, הוא נזכר, כדי לשנות אחת, אתה חייב ¦ pensara הראשון.


Posted in חדשות and tagged by with comments disabled.