היתרונות של תשוקה.

ההנחה היא לשמור על האיזון עבור כל. גם צפוי לקרות מבחינת האינטרסים. זה נחשב המתאים, כשלמישהו יש גיוון של המניעים. כי יש האומרים כי זה לא בריא להקדיש את עצמו פעילות בודדת. אבל אינך יכול להיות בטוח לגבי זה. הזמן של החיים הוא קצר יחסית. אתם יכולים להגיע משהו רלוונטי אם הזמן מופץ על תחומי עניין רבים מדי.

אתה יכול למצוא אנשים חשובים בהיסטוריה, אם היה משהו במשותף שזה היה תשוקה עזה. אתה צריך להיות כמעט אובססיבי משהו על מנת להשיג תוצאות חשובות. אם האינטרסים הם מגוונים ורגוע גם אתה לא לשאוף למשהו יותר מאשר הבינוניות. אל תפחד התשוקה. מתי אתה עוטף אותו אומר את זה סוף סוף מצאת משהו על מה ברצונך להעביר אותך עם תוצאות טובות. אתה צריך להיות המקצוע כדי להשיג הצלחה בפרוייקטים שלך.

אתה צריך להרגיש מוטיבציה והנאה בזמן העבודה. אם תיכשל, כדאי לחסוך זמן ולמצוא את דבר נוסף לעסוק. יש לי תשוקה לא רק מבטיחה ההצלחה, תוצאות יוצאות דופן, זה התחיל. באופן פרדוקסאלי לעיתים קרובות מספק יותר איזון רגשי. זה נראה כי אנשים מיואש פגיעים מאוד חששות. אבל מישהו עטוף על ידי תשוקה הוא כמעט חסר רגישות לכל מצוקה. לעיתים רחוקות אני מרגיש כי המכשולים גדולים מדי. מרגיש מסוגל להתגבר על כל בעיה. אז אם אתה מוצא משהו שאתה סופג, שימו לב. כי אם זה שמרגש אותך לעשות את זה ולא לבזבז את זמן הפנאי ואתם למצוא זה קל ומשביע; אולי זו התשוקה שלך. זה עשוי להיות אחד הדרכים שלך להצלחה. נצלו זאת.


Posted in חדשות and tagged by with comments disabled.