חנות פרחים: תוכנית עסקית

התוכנית פרחים עסקים המסחר ללקוחות להציע משהו חדש, משהו שונה מן האחרים רק לאחרונה במוסקבה, מספר עצום של חברות וחנויות הקמעונאי הסיטונאי, שלא לדבר על חנויות קטנות. אבל, לדעתי, מקום בשוק זה תמיד שם. השאלה היחידה היא, מה יהיה שונה מאחרים במגוון ענק של העסק פרח. אם אתה חושב שאתה יכול לעשות עסקים טוב יותר, אתה יודע מה להציע אנשים תמיד תהיה מסוגלת להגן על זכותם להתקיים. המוניים של אפשרויות כאן. אתה יכול להיות פרחים בודדים כדי ליצור חברה פרטית קטנה משלה למצוא הזמנות קטנות, אולי אפילו לקוחות של חברות, וזה די והותר עבור שגשוג של חברות קטנות. אם תחליט לפתוח רשת חנויות, או מסירה של זרי פרחים, עולם כזה, זה דורש גישה שונה ומחייב השקעות הון גדולות, עבודה להגדיל בהתאם. אבל הדבר הכי חשוב להתחיל עם – רעיון מקורי. בשנת 1993, כשהתחלנו, בשוק היו כללים נוקשים מאוד, למשל, אי אפשר היה לייבא פרחים מחו"ל. זה חזק צמצם את האפשרויות שלנו. בנוסף, "oranzherovannyh" אז ידעתי כמה זרי הפרחים נקנו, בעיקר בחנויות ממשלתיות קטנות, את הפריסה של זרי הנאום לא היה קיים. לכן, הראשון שלנו הלקוחות הם חברות גדולות. כאשר התחלנו לייבא פרחים מחו"ל, העבודה הפך להיות הרבה יותר מעניין. בשוק יש מגוון כזה, מה שאנחנו אף פעם לא ראיתי לפני כן. זה, כמובן, מילא תפקיד חשוב בפיתוח עסקי. אילו להביט מעבר הבחנה משלו. היום, אנחנו מיצוב עצמנו בתור רשת של מרכזי מדגם גן ההולנדית. למה הולנדית? העובדה חנויות הרוסי בגן והגן אתה תמיד יכול לקנות את זה מאשר לזרוע לחפור. אבל רק במרכזי הגן ההולנדי תראה פרחים טריים עציצים, וזרעים, פרחים מיובשים, ופריטי עיצוב לבית, ועוד. במקביל הרבה מתשומת הלב שהרעיפו על הפרחים. 2 לפני שאתם מתחילים עסק, לאחר שלמד היטב את כל הניואנסים של שוק זה, באופן עקרוני, אם אתה רוצה לעסוק במסחר מחר עם פרחים – בעיות לא תקום: יש רק לשכור איזו נקודה בכל מקום מתאים יותר או פחות פרחים סדר מהחברה הסיטוני – בדרך! קבלת הרישיון אינה נדרשת, זה לא תרופות ואלכוהול. לכן, השוק הוא לפעמים קשה להבחין חברות אלה, כי יש להגדיר את עצמם מטרות לטווח ארוך ולהשקיע בפיתוח העסק שלהם מן חלוף, הפתיחה של העונה. ?

במיוחד בשנים האחרונות, למשל, לפני 8 מרס ממשלת מוסקבה לאשר את מכירת פרחים לכולם. לעיתים קרובות ניתן לראות את התמונה הבאה: אדם מוכר ירקות, בחגיגה, לאחר שקיבלו אישור, אך מפגין ראווה של פרחים. 3 פרח לא תמתין עבור הרוכש, הוא פשוט לנבול מי החליט לקחת ברצינות לא רק מכירה של פרחים עסק פרחוני, צריך להבין שזה לא פשוט, יקר מאוד, יש לחקור באופן מלא. העובדה הקונה רואה בסופו של דבר – התוצאה הסופית. אבל הרבה עבודה לעשות רכישה של פרחים: יש צורך לחשב את מספר, טווח, כדי להבין בדיוק אילו סוגים של צבעים וזנים יהיה ביקוש בעונה זו. בגלל תוכנית מסחר משותף של "100% של הטובין רק 5% – כוכב, 20% – לתת לחיות, וכל השאר מחכה לקוחות" בעסק שלנו הוא פשוט בלתי אפשרי: הפרח לא יחכה קונה, זה פשוט לנבול. אלא , אל תשכח כי הפרחים, כמו גם בגדים, יש אופנה, אבל זה משתנה מאוד. לדוגמה, הירידה החדה האחרונות בביקוש ציפורן, יצרנים בארץ קניה, סובלים הפסדים ענקיים, הולנדית המכרז הודיעה פרח ורוד של השנה של השנה. וגם ברוסיה עדיין הפרח הפופולרי ביותר הוא עלה. באביב, הם מעדיפים צבעונים. עם זאת, בשוק כיום מגוון רחב של פרחים אקזוטיים בהדרגה מתחיל לקחת האוהדים שלה, וזה חייב להיות גם נחשב. 4 עיקר הפרחים עדיף לקנות במכירה פרח בהולנד למה בהולנד לא בפרברים? קודם כל, אף אחד לא אין השאלה, מדוע בננות מיובאים אקוודור, אבל לא לגדול איתנו. אז זה עם פרחים. ישנם סוגים שונים של ורדים, אגב, נהנה הפופולרית שלנו (עם כוס גדולה רגל ארוכה), אשר גדלים רק באקוודור, שם יצר הטבע תנאים אידיאליים עבורם. החוות שלנו לצמוח גם במוסקבה טובים מאוד ורדים באיכות גבוהה, אך קטן קומה עם זכוכית קטן. מוכן לקנות אותם, למרבה הצער, הרבה פחות, אם כי זה בהחלט עניין של טעם, אני אישית ממש אוהב את זה. אתה רק צריך לדעת את המנטליות של הלקוחות שלנו: הוא בדרך כלל נותן פרחים לאירוע, וכמובן, רוצה שזה יהיה זר ענק של שושנים גבוהה גדול. שנית, מאז תחילת המאה שעברה מכירה פומבית הולנדית פרח הוקמה מערכת. מהותו היא כי יצרנים מכל רחבי העולם לשלוח בחזרה את הפרחים של זנים שונים, באיכויות שונות, החל ירקות פשוטים האחרונה חידושים הבחירה. ביום נתון שעה תוכל לקנות בדיוק סוג וכי מספר הצבעים הרצוי. על בסיס מכירה פומבית, יש מוכר על ידי המשרד, אשר בדיוק למלא את ההזמנה שלך. היצרנים היו תמיד מוגבלים על ידי הייצור שלה.

כך, למשל, עכשיו גדל גל ורדים – הוא מציע לך את זה ורד, גל עבר – אין לו מה להציע לא יכול, עם זאת, במחירים נמוכים יותר אינם ממהרים. כל יצרנית המתמחה בסוג אחד (5-10 זנים של ורדים), כדי להגדיל את טווח להגדיל את המכירות של הרכישות שלהם פרחים על המכרז אותו כמה מינים, ולכן מכיר היטב את מחירי ההולנדית. כמובן, הוא מעולם לא עלה למכור זול הרבה יותר מאשר שלה מיובאים. עם זאת, מספר גדול מספיק של פרחים שאנו קונים כאן, ברוסיה באופן פעיל לשתף פעולה עם המדינה חוות רבים גננות נוי. 5 תשלום עבור הכשרה מעצבי שלה, הפרחים או רכש חוזר של אנשי מקצוע – תחליט יש שתי דרכים של גיוס לחברה. הראשון – כדי לקנות את מומחה של המשרד ידוע כמה בתנאים נוחים יותר. שנית – כדי לשלם עבור ההכשרה עובדיהם. נכון, הדרך הראשונה שאנו בוחרים, כי כאשר התחלנו, אפילו דבר כזה כמו חנות פרחים מעצב פשוט לא היה שם. עכשיו, כמובן, המצב השתנה במוסקבה, ישנם שני בתי ספר טובים מאוד "ניקול" ו "פלורה עיצוב עלית". אנו גם שולחים בחזרה הכשרה של הצוות שלנו, או להזמין הבוגרים על עבודותיהם. לערב רבים ככל האפשר מאוד מעצבים חנויות פרחים אשר הוכשרו בבית האמנים המובילים בעולם בשוויץ, שבדיה והולנד. יצרנו את התנאים לעובדים הקריירה. בנוסף, כמו כל ארגון הסחר אימצה מערכת של בונוסים בהתאם לרמות המכירות. באשר הפרחים מעצבי הקריירה, זכור כי היא תחרות חשובה מאוד על מקום בהרכב, כמו בספורט. העובדים חייבים להיות תהליך יצירתי מתמשך, תמיד בצורה של דרישה ללקוחות. חיוג בדוגמה שלנו, יותר של פרחים, ממה שאתה צריך אותם כדי לדעת שאם משהו לא עושה את זה, זה יגרום למישהו בטוח אחר. כזה תמריץ לחיזוק זכויות האדם עושה כל הזמן לנוע קדימה. תן לעובד הזדמנות טובה יותר להביע את עצמם בתחרויות שונות. לדוגמה, אם בעל חנות פרחים מעצב שרוצה לקחת חלק תחרות, בעיקר בעולם, הוא צריך לתרום תרומה של 150 $ עד 300 $. כל החומרים ופרחים, הוא גם קונה את חשבונו, במילה אחת, לא תענוג זול. אנו, ככלל, כל ההוצאות שלהם אנשי המקצוע עצמם.

בנוסף, אנו מאפשרים המעצבים שלנו, הפרחים להשתתף בתערוכות. הם תמיד מעניינים: הזדמנות להביע את עצמם, להראות מה הם יכולים לעשות. כמובן, זה ענק עבודה קשה, אבל עבורם זה חג. הם גדלים יצירתי עדיין ללמוד הרבה עמיתיהם. תמיד בתצוגה, לעבוד על תדמיתם ותדמית החברה. בגלל זה אנחנו לא יש בעיות עם כוח אדם, כדי לעבוד כאן הוא מאוד מעניין. 6 מצא את המקום המושלם עבור הסלון שלכם אחד הגורו פרח הוותיק אמר: "כדי לאחסן חשוב שלושה דברים:. הראשון – מיקום, השני – ומיקום שלישי – מיקום" לכן כי סחר פרח, לא כמו אחרים, רגעית. לדוגמה, אתה עובר ליד חנות פרחים ולראות צמח יפה – במקרים של 170, אתה קונה את זה, אם כי לא היתה לו כוונה. 7 מכסה את האזורים תמיד אזורים רווחיים – ענק, אך לא בתחום וחריש. יש להם מסורת משלהם, אופנה משלה. ולאט אבל בטוח oranzherovannyh תרבות זרי פרחים ודקורציה בתים פסטיבלים נולד שם. בנוסף, מרחוק בערים במרכז יש מספר גדול של חנויות פרחים, מעצבים, אנשים בעלי חשיבה יוצאת דופן מחוץ לקופסה ולנסות לעבוד איתו. לכן, אני חושב, פיתוח עסקי באזורים – זה מאוד, מאוד מבטיח. 8 יותר השירותים שאתה מספק, את הלקוחות יותר תוכלו לנסות לגוון את רשימת המוצרים והשירותים המוצעים. זה יכול להיות גדול מאוד. זכור כי אתה מוכר, לא רק פרחים, אלא גם אורח חיים. כיום, אנשים את האפשרות לקנות דירות לבנות בית, אתה גם נותן להם את ההזדמנות ליצור אווירה טובה שם. זרי פרחים מלאכותיים, עציצים, אגרטלים, פמוטים – כל זה יוצר במקום מיקרו אקלים מיוחד משפר את מצב הרוח. גם אסור לנו לשכוח על העיצוב של מקומות עבודה, משרדים. אין אנו נוטים לבלות השלישי של חייו, אז למה לא להפוך אותם נוחים יותר. להציע ללקוחות לקשט את קירות המשרד או לוחות של ציורי פרחים מיובשים.

בנוסף ציור זרי ישירות, המעצבים שלנו עוסקים רישום של דירות, בתים, ופעילויות נוספות. לפתח גישה אישית לכל אחד הלקוח. לאירועים מיוחדים, פרחים סדר במיוחד עבור הלקוח את הצבע הנכון, גודל כיתה. כיום, הטכנולוגיה הגיעה לגבהים בלתי נתפס זה פרחים וזרים, לבין יצירות על הקירות, זרי כלה, אפילו סיכת ראש או עניבת פרפר עשוי פרחים. יכול להיות מורכב זרי פרחים וסלסילות, כגון פרחים מלאכותיים, פרחים מיובשים, פרחים מיובשים של פרחים – תערובת של סגנונות צורה סגנון חדש. בקיצור, האפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות. אנשים מציעים שירות להזמין סידורי פרחים ו זרי בטלפון ולהעביר אותם לכתובת שתצוין. 9 מדיניות תמחור גמיש יעזור, לערב שכבות שונות יחד עם האוכלוסייה של זרי פרחים יקרים אקזוטיים להציע ללקוחות אפשרויות יקר יותר, כך שכולם עזבו אתה מרוצה הרכישה. לדוגמה, קבוצה של זר העסקי של החברות "התמחור גמיש מאוד: אם לקוח רוצה לקנות פרחים, עטוף בנייר דק, זה יהיה זול יותר מאשר בקיוסק פרח. זה דבר אחר לגמרי אם הוא רוצה oranzherovanny זר, כאן משלמים יותר עבודה מעצב הפרחים. יש דרך שלישית: הלקוח מקבל רק את הסכום הנכון של מגוון פרחים, פרחים ספוג, אשר, אגב, הפרחים נשמרים הרבה יותר באגרטל זר עצמאי. שיטה זו, אגב, הוא מאוד פופולרי בחו"ל. יש אפילו ספוגים פרחוני לא נמכרים בחנויות המתמחות, ומרכולים קונבנציונאלי. 10 נסו לשמור את פירות העבודה שלך היו תמיד זהו בעיני במסעדה: מה אתה לא אומר איך לבשל אותו עד שהוא מנסה וחוות דעת של המטבח עדיין לא יגרום. באותו אופן עם פרחים. עבודה זו היא חייבים לראות, ויש מועיל מאוד בתערוכה. השתתפו בהם דבר אחר, מאפשר להראות את מה שאתה יכול, למשוך לקוחות חדשים. בנוסף, כבר הגיע לרמה מסוימת, אתה יכול חסות לאירועים שונים, עם מעצב האולם מעוטר הפרחים לעשות זרי למסירה.


Posted in חדשות and tagged by with comments disabled.