תרופות טבעיות נגד אפילפסיה שלנו חיות מחמד

תומך במערכת העצבים ואין לעודד הפעילות של המוח. המוח ומערכת העצבים בצורת לרשת של אותות חשמליים אשר אחראים על השרירים תיאום, החושים, הרגש שלנו חיות מחמד. לחשוב על מערכת העצבים כמו מערכת חשמלית של הגוף. בשל אלו דחפים חשמליים, חברי להעביר שמרגישה כאב, חום וקור. המוח הוא כמו מחשב עם נתיבים חשמל שונים כדי לשמור על דחפים חשמליים. בריאות מערכת העצבים והמוח באופן טבעי במידה רבה תלוי באספקת מזון. מזונות אלו מצויים מזון אורגני לחיות מחמד באיכות גבוהה או מוצרים אורגניים טריים.

צריכה נכונה של התרגיל ומים ניתן לתמוך את תקינות פעילות שגרתית של המוח ומערכת העצבים, למזער את ההתקפות של אפילפסיה. מתי כדאי להתייעץ וטרינר? חשוב לבקש טיפול רפואי עבור חיית המחמד שלך אם יש לך התקף אחד או יותר בחודש, השתנתה התנהגותם או הוא הופך להיות רדום בדרך כלל, יש קושי הליכה או דוחה את המזון. יש תערובת טבעית 100% חומרים צמחיים הומיאופתיות שנבחרו במיוחד. זה יכול לשמש כדי לתמוך את הפונקציה שגרתיות של המוח ושל הרמוניה מערכתית, באמצעות יחיד או בתפקיד תמיכה עם התרופה המקובלת נגד אפילפסיה. הוא לא מומלץ להמשיך תרופות מרשם של חיית המחמד שלך מבלי להיוועץ הוטרינר שלכם. גם להתייעץ עם הוטרינר שלכם לראשונה כאשר מחליטים להשתמש בו זמנית עם תרופות מרשם כך ההתקדמות של חיית המחמד שלך להיות בפיקוח כראוי. שעונית incarnata (פרח התשוקה) הוא צמח המשמש כדי לקדם להרגיע ולתמוך את האיזון שוטף של מערכת העצבים. המרכיבים הפעילים ב צמח זה כוללים פלבנואידים, glycosides, בבתי־ספר, cyanogenic ו- saparin.

שעונית באופן מסורתי נחשבת כסיוע טבעי עבור עצבים. Laterifolia Scuttelaria (כיפה) הוא טוניק צמחי מרפא שכבר נעשה באופן מסורתי כדי להקל על תחושות של רוגע ורווחה. יש לו מאפיינים carminative ידועים, ובכך לקדם את האיזון הטבעי של המוח קיימים בדרך כלל ומרפאת לתרום התחזוקה של היחס אותו. החומרים הפעילים שלה כוללים פלבנואידים, טאנינים, שמן מריר ומינרלים. שכרון (30 c) היא תרופה הומאופתית עם כמה נושאים נפוצים נפשיות ורגשיות הפועלות עם כל ביטויים מרובים שלו. תרופה זו נוטה להסתגל אלה חיות כי הם מועדים קנאה אם הם מרגישים תשומת הלב שהם מקבלים הוא סכנת חיים. Belladonna (30 c) עשב עם שימוש נרחב קוסמטיות בלבד בתחילה, אבל הוא הראה שהתמיכה שלה mettalicum Cuprum nervioso.a של המערכת (30 c) היא הכנה הומאופתית אשר תומך במערכת העצבים בעוד במקביל עודדה את שגרת הפונקציה העיכול. מהנדס במקצועו, אך בעניין רב בנושאי בריאות ורפואה אלטרנטיבית. אני חושב כי תרופות טבעיות וטיפולים אלטרנטיביים יש מקומם ברפואה המודרנית. ציבורית עם בעיות אלה כי אני בטוח כי אדם מושכלת הוא שעשוי להיות אדם מאושר ובריא יותר.


Posted in חדשות and tagged by with comments disabled.