הקרמלין טיילור – פוליטיקה ואופנה

רוסיה המודרנית, עם המערכת הפוליטית הייחודי מעשיר את עסקי האופנה על ידי טכנולוגיות חדשות. דוגמא מעניינת של הסימביוזה הפוליטית pi-ערה ומיתוג מוצרי הצריכה הפך מותג האופנה – Shapovalova. מעצבת אופנה צעירה במשרה חלקית פוליטיקאי, פעיל תנועת nashi – אנטונינה Shapovalova, מייצרת פוליטית וחברתית אוסף טעונה תמיכה של המדיניות הרשמית של הממשלה, והוא נרחב מקודם על ידי פרויקטים לאומיים. הפטריוטית הדפסים Shapovalova להשפיע על הבעיה הדמוגרפית של המדינה (את הסיסמה "גזע נעימה ומועילה"), השאלה הלאומית ("השחורים"), פוליטיקה ("Vova, אני איתך! "), צבא, פטריוטי (" נושאים דומים הניצחון שלנו "), ועוד. בניגוד רוסית קיטש, דניס Semacheva כי יישמו טעם לאומי לעולם של אופנה עילית, הוא נחשב Shapovalova פרובוקציה ולא כמו רעיון יצירתי, אבל כדרך "חדשה של חינוך צעירים פטריוטים". כנראה בגלל זה מיצוב "אחריות חברתית", והוא עשוי להיות חלק ממנה, האדם הראשון בארץ – פוטין, מדבדב ו איבנוב, סורקוב מצא לנכון לתמוך מעצב צעיר, והוסיף לארון הבגדים שלה עם חולצות טריקו. זה עדיין לא ידוע אם הם הדירקטורים של Semacheva ארצנו חולצות. עסקים Shapovalova כולל מותג רשום חולצות טריקו חנות מקוונת מיישמת על קו חולצות עם הדפסים במחירים הנעים בין 300 ל 1,300 רובל בוטיק באותה כתובת, עם התנועה המטה שלה nashi "במוסקבה.

מצגות התקיימו האוספים של תנועת מחאה המונית nashi: אוסף הבכורה הוצג אגם Seliger בתנועת הקונגרס אוסף של 'בוא' לכבוד הטיסה יורי גגרין הוצגה במסגרת הפגישה על ירידה Vasilevsky בבירה. הצג את האוסף החדש – "רוסיה ™» תהיה יותר באופן מסורתי, על שבוע האופנה במוסקבה באכסדרה. על פי המידע באתר זה shapovalova.ru, בתהלוכה ישתתפו עסקי השעשועים כוכבים, פוליטיקאים וספורטאים. כפי אורחים VIP מוזמנים האנשים הראשונות של המדינה. אוספים שונים המרכיבים המחבר המקורי: מגפיים מעצב בשילוב עם מיני ביקיני, חצאיות, שמש, ואת ההדפסים לעיל על חולצות. Shapovalova המותג מציג את עצמו ככלי נוסף תקשורת עם אנשים צעירים, סוג של תעמולה המדינה BTL. הוא נהנה אפקט הסינרגיה השליחות שלו ואת הכיוון האסטרטגי של הרשמית של המדינה.

במובנים מסוימים Shapovalova ניתן להשוות עם וודקה Putinka ו Medvedka רבים Medvedevka. אבל, שלא כמו זה האחרון, את מותג האופנה nashi מנסה להיות מועיל עבור הממשלה, לא רק טפיל על האחרון. בזמן כזה בעמדה המאפשרת לו בהצלחה לפתח. אבל לקבל הכרה המותג של קבוצות היעד שלה? האם לגדול לתוך הפרויקט מצליח מסחרית עצמאית, או יישאר אחיד פעילי נוער? קשה לומר. כזה אולי אתגרים אנטונינה ולא שווה את זה. לפחות במונחים של ניהול המותג Shapovalova עשוי להיכנס לתוך ספרי הלימוד כדוגמה לארגון פעילויות ותיאום בכל הנוגע לאינטרסים של "הסביבה החיצונית" שלו. מאמר המידע המסופק ו Fashioner סוכנות אנליטית


Posted in חדשות and tagged by with comments disabled.