לקדם את בריאותם של חיית המחמד שלך

חיות מחמד ניתן לעתים קרובות חיים קל יותר מאשר עמיתיהם פראי שלהם, אך גם חשופים הרבה יותר מגורמי הסיכון למחלה, כולל צביעת מזון, קונדומים, תזונה לקויה תזונה, פעילות גופנית מעט, ובמקרים מסוימים, תרופות מרשם. בנוסף, חיות מחמד בדרך כלל אין גישה אל מגוון רחב של צמחי מרפא וחומרים אחרים כי חיות בר משמש אינסטינקט לקידום בריאות וניקוי של המערכות שלהם. גורמים אלו יכולים לגרום נזק למערכת החיסונית של הכלב שלך. המערכת החיסונית נפגעת מפחיתה את היכולת הטבעית להילחם מגוון של מחלות, כולל סרטן, מחלות לב וכלי דם, סוכרת ועוד. החשיבות של שמירה חזקה המערכת החיסונית היא מזוהה יותר ויותר כמו חיוני בשמירה על בריאות וחיוניות של חיית המחמד שלך.

עם זאת, באפשרותך למקם בהחלט מקום אסטרטגיות כדי לאחד את תפקוד המערכת החיסונית וכדי להגן על חיית המחמד שלך נגד חלק מהגורמים סיכון של החיים העירוניים. אסטרטגיות אלה כדי לתמוך בבריאות שלך כלול לחיות מחמד: * ודא כי יש לך הרבה מים נקיים, מסוננים. חתולים יכולים להיות בררן שתיינים, מומלץ לשתות רק מברז זורמים, מחוץ קערת מים או שלוליות גשם שלך. * להבטיח חיית המחמד שלך היא לאכול תזונה מאוזנת באיכות גבוהה עם שפע של מזון גולמי, לא מעובדות, (רצוי אורגני), ולהימנע בצל ושוקולד, אשר יכול להיות רעילים לבעלי-חיים. * ניסיון להגביל את השימוש בחומרי הדברה קוטלי עשבים, ולעשות אזור הבית שלך של מעשנים.

חיות מחמד שלך צריך להיות הריאות בריא גם – לטובת הבית כולו! * לדבר וטרינר הוליסטית מוקדמת להתחסן חיית המחמד שלך בכל שנה. החיסון הרגיל לעיל מתח יכול המערכת החיסונית מיותרת, שמוביל תופעות לוואי שליליות. ** קערות אוכל ומים צריכה להיעשות של זכוכית, נירוסטה או פורצלן, ופלסטיק לא. יש להקפיד לשטוף את הקערה של מזון ומים עבור חיית המחמד שלך באופן קבוע באמצעות מים חמים. יש להקפיד לשטוף אותם היטב, כשמאחוריו נמצאו שאריות כימיקלים מזיקים. * תרגיל, תרגיל, תרגיל! הפעלה של לזרוק את הכדור הפארק או חיפוש של העכבר ייהנו חיית המחמד שלך. כדי לספק את עשבי תיבול הוא בדרך כלל אוכלים בטבע. אלה יכולים לכלול צמחי מרפא כמו מנקה את הכבד גדילן חלב, שן הארי, וכמו Echinacea ו קדד שיקויים המערכת החיסונית. הם קיימים שהם מכילים שילוב של צמחי מרפא שנבחר הידועה שלהם מאפיינים של. כל אלה עשבי תיבול לקידום בריאות בטווח תאים, רקמות, איברים בגוף. רבים של צמחי מרפא אלו שימשו במשך מאות שנים ברפואה המסורתית, יש נחקרו קלינית ברפואה המודרנית. קדד membranaceous (הואנג צ'י) ידועה ברפואה הסינית המסורתית. מחקר עדכני יותר הדגישה את היכולת של תרופה זו תומך את תפקוד המערכת החיסונית ואת יכולתו להגן מפני מחלות. קדד גם מסייע בשמירה על רמות הסוכר בדם בדם ולחץ דם בתוך הטווח הנורמלי, כדי לתמוך חיוניות ותיאבון בריא ולשמור על חילוף החומרים של מים סדירה. דבקון אלבום (דבקון) משמש לתמיכה לחץ דם תקין, לשמור על מערכת חיסונית בריאה. דבקון נבדקו באופן נרחב מחקרים האנושי, חיה עם הרבה תוצאות חיוביות. קיפודנית ארגמנית ידוע בשל יתרונותיה נהדר לתפקוד המערכת החיסונית. קיפודנית יעיל גם המושרית עבור מערכת הלימפה. שימוש קבוע יכול לעזור לשמור על חיית המחמד שלך בריא עמידים בפני מגוון של מחלות. ויתניה somnifera (ההודי ג'ינסנג) הוא אחד מהצמחים tonic החשובים ביותר באיורוודי, סיוע צמיחה, בריאות ואת המרץ. שימוש קבוע יכול לעזור ולהזין דם ותמיכה בריא רמות המוגלובין. צמח זה מומלץ לעתים קרובות בתור איחוד טוניק משקמת. Marianus Sylibum (Thistle חלב) נצפה באחת שיקויים, המטורפים herbaria החשוב ביותר של הכבד, השימוש הטיפולי של גדילן מצוי יכול להיות נעוצים יותר מ 2000 שנה. גדילן מצוי הוכנעה על ניסויים רבים אשר בבירור להדגים את יעילותם. ניתוח מדעי של גדילן מצוי מראה שהוא מכיל קומפלקס פלבנואיד נקרא silymarin, אשר אחראי במידה רבה מהיתרונות הטיפוליים של צמח זה. Silymarin הוא נוגד חמצון חזק, השפעתו חיובית על שמירה על תפקוד תקין של הכבד יש השפעה ישירה על בריאות מערכתית הכוללת של חיית המחמד שלך בגלל הכבד הינו אחד האיברים החשובים ביותר של הגוף. סוער Uncaria (החתול טופר) נעשה על ידי ילידי בפרו במשך מאות שנים. החתול טופר יש יתרונות טיפוליים רבים, כולל תפקידו תמיכה בשמירה על החוזק של המערכת החיסונית.


Posted in חדשות and tagged by with comments disabled.